tisdag 1 december 2009

Hej på er alla glada,

Sen vi sågs sist har jag skrivit en bok och filmat. Boken tog hela sommaren men nu är den klar.

Jag har koncentrerat mig på att skriva klart min bok "Nothing but the veil" och nu finns den utgiven och den finns att nå via http://www.kingink.se .
Sen jag skrev sist har jag också hunnit med att spela in små roller i filmerna "Dear Alice", "Klara", "Samtalet" och "Happy Sally" samt spelat i teater stycket "What Happened" i Köpenhamn på danska som jag precis spelat klart.

Så det är film som gäller nu för hela slanten.

Film, bok och komedi...eller fars snarare.En Ray Cooney fars.Det jag började med då jag var sådär 13,14 år...i Gävle Musik Teater.

Så nu ska det bli fars och humor igen och det känns skönt.
Det var ju där det började för mig.

På torsdag får jag säga var och med vilka det blir.

Skriver mer då.

Hej Hej


R