onsdag 17 februari 2010

Hej alla vackra själar,

Jag befinner mig på Södra Berget i Sundsvall på Hotell Södra Berget som har en magnifik skidbacke och utsikt över ett magiskt snö landskap.
Jag är här för premiären av "Liket som visste för mycket" av Ray Cooney.
Parallellt med detta sammanställer jag matrial och skriver nya låtar till min nya platta.
Jag går in i studio direkt efter premiären.

Tid nära naturen får mig att känna att vi skulle kunna hitta på nya sätt att utvinna bränsle och energi här på jorden. Tänk om vi kunde utvinna energi från vibrationer, musik, ljud och ljus i så stor utsträckning att vi kunde byta ut all olja , gas, el och kärnkraft.

Låt oss göra ett försök!

Om vi börjar tänka det är möjligt så blir det möjligt!


Allt är möjligt!

Finns det en vilja så finns det en väg!

Låt oss göra ett försök!


Tills vi hörs igen så skratta mycket och gör snälla saker för dig själv och andra!

Ljus och Lycka er väg

Regina


http://www.nothingbuttheveil.com

Turné planen för Ray Cooney farsen finns på http://www.myspace.com/reginalund