söndag 7 februari 2010

Kära Läsare,

Den 7e Januari 2010 blev den klar, bok inläsningen som jag skänker till hela världen gratis.
Jag ger er boken och låtarna som en present; Varsågoda http://www.nothingbuttheveil.com

"Nothing but the veil-a conversation in ordinary" inläst av mig i Ljudolf studios i Stockholm.
Det är en onetake på 4h och 50 minuter. Varsågoda! Sprid den så mycket ni vill till alla ni vill.

Jag ber om ursäkt att jag inte varit så aktiv här. Jag har varit i USA men är tillbaka nu.
Livet tog en hastig vändning i december förra året och det har rusat på i ljusets hastighet.
Jag kommer att fokusera på min blog på http://www.myspace.com/reginalund i framtiden men jag ska försöka vara här oxå ibland. Men ni finner mina turné datum på myspace och senaste videos etc där så där är nog bästa stället att hålla koll på mina verksamheter.

Jag har just sjungit in en duett med nya bandet Howler Monkey Gods ( kommer ge er länk här till låten och deras myspace inom kort) och jag har börjat spela in min nästa solo platta där jag samarbetar med lite olika låtskrivare bla Jimmy Lagnefors.

Jag har varit på en mycket lyckad resa till Sundance Film Festival i Park City, Utah, där jag haft möten med lite olika film producenter och sjungit live med underbare , fantastiske Jamie Meyer. Jamie Meyer är inte bara en sångare jag beundrar , han är även min livs partner och mannen i mitt liv.
Ni kan höra ett av våra samarbeten på http://www.myspace.com/reginalund.
Men det viktigaste för oss är våran kärlek. Det musikaliska samarbetet kommer i andra hand.
Vi har varsina karriärer skilda ifrån varandra och bygger upp dom var och en för sig...men vi kommer göra lite samarbeten då och då när både ni och vi minst anar det...stay tuned.



Jag skriver just nu på en ny platta ihop med lite olika låtskrivare och den börjar ta form och bli
klar. Den kommer bli annorlunda från det jag tidigare gjort men det är fortfarande mina texter , mina melodier och min essens men med lite nya ljudbilder och samarbeten som kommer färga plattan.


Jag håller er informerade

Allt gott er väg

Regina